הגר"מ שטרנבוך: אם נילחם באותם כוחות שנלחמים הרפורמיים – ננצח

    "הממשלה מרדימים את הציבור שכביכול בלי הסכמה זו יהיה יותר גרוע, וכאילו שזהו נחמה, אבל דבריהם הבל"
    ישראל פריי No Comments on הגר"מ שטרנבוך: אם נילחם באותם כוחות שנלחמים הרפורמיים – ננצח

    ראב"ד העדה החרדית תוקף את הפשרה בכותל: "אני מצפה שרבנים בארץ ובחו"ל ירימו קול מחאה שמחללים את הקודש, ואפילו אם לא יועיל למנוע מהם"

    "הממשלה מרדימים את הציבור שכביכול בלי הסכמה זו יהיה יותר גרוע, וכאילו שזהו נחמה, אבל דבריהם הבל"
    7:24
    19.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף פ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ביזיון רב וחילול הקודש, ומעת חורבן בית המקדש לא היה חילול הקודש כמוהו, הם משחקים בלעג וקלס בכותל שהוא קודש קדשים", כך מגדיר הגר"מ שטרנבוך מהעדה החרדית את מתווה הכותל המתגבש.

    במהלך שיעורו השבועי, אמר הרב שטרנבוך כי "הממשלה מרדימים את הציבור שכביכול בלי הסכמה זו יהיה יותר גרוע, וכאילו שזהו נחמה, אבל דבריהם הבל, כי הדבר ברור שאם אנו נתאחד נגד קומץ קטן של כמה רפורמיים שאינם מאמינים בתורת משה הלוחמים בדבר זה רק כדי לפרסם את קיומם, ונילחם עבור דרך התורה לכל הפחות כפי שלהבדיל הרפורמיים לוחמים בעבור דרך השקר, בוודאי נצליח לבלתי לתת להם מדרך כף רגל בכותל המערבי מקום שכינת עוזו של הקב"ה".

    הרב המשיך להטיח בנציגים החרדיים: "לא שמענו עדיין קול מחאה לכבוד הקב"ה ושכינתו שלא זזה מכותל המערבי אשר נמצאת עכשיו בצער וביזיון, והוא רחום יכפר עוון, ששתיקה כהודאה דמי".

    "אני מצפה שרבנים בארץ ובחו"ל ירימו קול מחאה שמחללים את הקודש, ואפילו אם לא יועיל למנוע מהם, אבל יתקדש שם שמים, ונשבית בזה את חרון אף ה, וכל אחד ישתדל למחות לפי יכולתו וכוחו", סיים.



    0 תגובות